čtvrtek 3. dubna 2014

Cesta tam a zase zpátky - koncert ADAMS

*Oslovení*

Dnes jsem zde s "reportem" (dalo by se říci) z koncertu ADAMS, však samotné mi to přišlo suché a tak přidávám i něco z cesty do Prahy a zpět. + samozřejmě fotodokumentace.
Upozornění: Bude to "trochu" delší. :D
Upozornění dvě: V článku se prolínají vzpomínky (čas minulý) a momentální situace z cesty, kdy jsem zapisovala aktuální pocity (čas přítomný).
Upozornění tři: Pro zvětšení fotky na ni stačí kliknout. ;)

PÁTEK
17:06 - Před devíti minutami jsem nastoupila na vlak směr Praha. Vlak naštěstí nemá zpoždění a kupé je jen z poloviny plné.
- Mladá slečna, jenž vás na první pohled ničím nezaujme. Žena středního věku, jenž sice působí mrzutě, však zatím si na nic nestěžuje a v tichosti čte bulvár. A mladík, působící jako milý člověk, nejspíše holdující hip hopu.

Však, nesuďme knihu podle obalu.

Nejedu tuto trasu sama poprvé, ale musím říci, že mě pokaždé umí nějak překvapit. Ať už dopravce, cesta samotná, či snad spolu-cestující.
Po svých zkušenostech jsem zvolila Regio jet. Líbí se mi zde: cenová dostupnost, milý personál a pohodlí.

Příště až pojedu na koncert, beru si někoho sebou, neboť když jedu sama, zdá se ta cesta být suchá, nezajímavá.

17: 51 zastávka Olomouc - kupé opustila ona mrzutě vyhlížející žena, však nahradil ji mladý pár.
Slečna, nevím proč, na mně působila chladně až snobsky. A její partner, už od začátku, mi byl svých chováním nepříjemný. Upřímně? Mrzutá paní byla mnohem příjemnější než tento pár.

Jak cesta postupovala dál, mladík působil čím dál tím nervózněji. Ze začátku si pouze okusoval nehty a těkal pohledem, pouze začal poklepávat nohama a okusovat klouby prstů a vyvrcholilo to tím, že si prokousl ret. Pokusil se uklidnit cigaretou, což se mu moc nepodařilo.

Ten smrad bych vám nepřála.

Mimochodem, smí se vůbec v kupé kouřit?

20:19 - Dorazila jsem do Prahy. Na to, že jsem zde (v Praze) ještě před měsícem žila, připadalo mi, jako bych budovou hlavního nádraží naposledy procházela před roky.

Zvláštní...


Už se necpu do přeplněného metra, raději čekám. Daleko více si všímám těch zajímavých lidí okolo. Oproti šedým Ostravákům je to ráj napohled. (Pro mě)

Vlastně je to jedna z věcí, co mi chybí: zajímaví lidé. V Ostravě je zázrak někoho "jiného" potkat.

"Domů" dorazím okolo devíti. Usnu brzy, a tvrdě...

SOBOTA
Již od rána jsem byla mírně nervózní. Před koncertem jsem se měla sejít ještě s kamarádem (a nejen s ním) a nevěděla jsem jak to všechno zvládnu.

Zvládla jsem to nakonec vcelku dobře. :D

Okolo půl jedné jsem vyrazila z domu.

Ano, asi jsem pro normální lidi vypadala komicky, ale co, aspoň se měli proč usmát.

Na kamaráda jsem pak čekala do půl druhé. Poté co dorazil, vydali jsme se směr malý před-koncertový sraz.

Poprvé se setkal se skupinou jiných j-rockerů, tak z toho měl zážitek. :D

Nu, opustili jsme je chvíli po třetí hodině. A já jeho okolo páté.

Zdržel mě, díky tomu jsem se nestihla podepsat na plachtu pro ADAMS, se kterou si M. dala tolik práce...

Na autobusové zastávce, která se nachází nedaleko klubu jsem chvíli bloudila. Neb klub je velmi době skryt. Vstup do něj se nachází v zadní části prach obyčejného panelového domu. A ceduli najdete až vzadu na parkovišti u tohoto domu. To proto... Však milý číšník z blízké restaurace mi ochotně poradil. ^^

17:40 -  Jsem ve frontě u vchodu! Naštěstí již nebyla moc dlouhá, a tak jsem se přímo do prostoru pod pódiem dostala asi pět minut před začátkem, který byl ohlášen na šestou hodinu večerní.

18:00 - Na pódium přichází mladá žena, oznámit nám organizační věci:
Včetně toho, že smíme fotit, však ať to zbytečně nepřeháníme.
A také to, ať se po skončení show urychleně přesuneme ke stánku s tou zbožím (dá-li se tomu tak říkat), neb se zde bude zakoupené zboží podepisovat. :)

Což nás všechny potěšilo, neboť podepsané věci jsou, podobně jako fotografie, velmi dobrou vzpomínkou

Jakmile nám bylo zděleno vše důležité, mohla vypuknout show!

Ze začátku se mi kluci zdáli být takoví umělí, strnulí a tak...

Bylo na nich dost vidět, že už je toho na ně hodně.

...však, probudili se brzy k životu.

Jakmile začaly padat první úsměvy a Shota shodil brýle, vypuklo řádění!
Bylo na nich vidět, že to co dělají je skutečně baví. Do zpěvu dali hned od začátku celou svou duši a fanynky (pozor, i početné množství fanoušků) jim to náležitě oplácely.

Jakmile proběhl první fanservice, půlka obecenstva se mohla zbláznit. Upřímně? Hodili by se k sobě.

Kluci nám předvedli i nějaké ty nové písně. A těm co pochybovali, snad dokázali, že to co hrají, je něco neuvěřitelného. Nevím pod jaký žánr se to jednou bude řadit (asi nějaká odnož elektro-rocku), ale bude to pokaždé energický nářez!

Však co způsobilo ještě větší křik než první fanservice, byl druhý fanservice. (joke! I když je to pravda) A pak, když si Shota vzal svou basu. (:3) Abych nezapomněla, i u scény kdy ze sebe Adam svlékal kočily nechybělo hlasité povzbuzování.... :D

No, kiss scénu raději přeskočíme. :D >///<

Co pobavilo snad všechny v klubu, byly Adamovy "orgasmické" výrazy, když si na něj fanynky šáhly (nejen tehdy). Nejlépe byly vidět u fanservice, kdy mu Shota vyhrnul triko/košili a fanynky vepředu se mu snažily sáhnout snad úplně všude...

Další vtipná scéna (alespoň pro mě) byla, když se Shota od fanynek nechal drbat ve vlasech.

Po litrech prolitého potu - za dvě a půl hodiny- jsme se všichni odebrali do zadní části klubu pro podpisy. Show skončila...

20:30 < - Vyšli jsme z klubu. Venku bylo stále teplo a tak jsem se rozhodla ještě zdržet s menší partičkou velmi příjemných lidí.

"Domů" jsem se pak vrátila okolo půl jedenácté večer. Naprosto mrtvá, avšak maximálně spokojená. (^^)

Mimochodem, nemám tušení, který z nich má hezčí úsměv. Ale co vím jistě je to, že by se měli usmívat častěji, neb jim to šíleně sluší. :3

NEDĚLE
9:52 - Před osmi minutami jsem nastoupila do vlaku směr Ostrava. Na Svinov bych měla dorazit okolo jedné hodiny odpolední. Cesta zpět už nebude tak zajímavá (bohužel). Sedím ve čtvrtém vagónu v zóně Relax. Sedím sice na samostatném sedadle, však kolem mne - plno lidí. Upřímně? Kupé je kupé!

Dorazila jsem načas, však doma jsem se ocitla až o další hodinu poději.

Řeknu vám, ráda bych si to někdy zopakovala. Kluci jsou naprosto skvělí! *-* A parta lidí, kterou jsem měla tu možnost potkat, je také úžasná. :3
Věřím, že opáčko někdy proběhne, ať už na jejich, či jiném koncertě. :)

Všichni jste skvělí a já vás žeru!! ^^

Přeji Vám však krásný den.

P.S: Fotky z koncertu a ONÉ party lidí můžete nalézt ZDE. (později tam přibydou i jiné fotky a také fotky z cest...)

Žádné komentáře:

Okomentovat