úterý 4. března 2014

Photo article - The Sidewalk

*Oslovení*

Dnes tu pro vás mám foto článek (konečně).
Jako téma jste zvolili: Chodník (The Sidewalk)
Chodník je od slova chodit. A jelikož já chodím ráda a hodně, nafotila jsem své cesty.
Nevím co očekáváte, ale cesta je od slova cestovat (myslím) a cestovat se dá i pěšky.
A jít pěšky znamená chodit po cestě. Tedy tato cesta se také dá nazvat chodníkem.
A zvláště pak, když po takové cestě nemůže projet/projít nic širšího než cyklista. ;)

Užijte si první foto článek. Přeji příjemné čtení.


První fotka zde již asi byla.
Však, tématu odpovídá.
Chodník
Je to spíše polní cesta, přesto se tudy jen chodí.
Fotku jsem pojmenovala "cesta do fantazie".
Místo: Sedliště
Spokojenost: 95%
----------
The firts photo was already here before.
But matches the topic.
The Sidewalk
Looks like a dirt road, but this is only used as a walkway.
The photo I named the " road to fantasy ".
Location: Sedliště 
Satisfaction: 95%


Další cesta. Však, auto by tudy neprojelo.
Proto tématu odpovídá.
Navíc... Já po ní šla!
Vidíte také tu hloubku?
Název: "Tma na konci tunelu"
Místo: Okolí Děhylova
Spokojenost: 80%
----------
Another path. However, it is not wide enough for a car.
Therefore, the topic meets.
In addition,... I went this way!
Name: "Darkness at the end of the tunnel" 
Location: around Děhylov 
Satisfaction: 80%


Nahoru a zase dolů....
Název: "Cesta života."
Místo: okolí Děhylova
Spokojenost: 75/65%
----------
Up and down again... 
Name: "path of life." 
Location: around Děhylov 
Satisfaction: 75/65%

Tomuhle se říká: Prohlédnout si z blízka.
Zkrátka jsem si nabila nos. :D
Název: "Úhel pohledu"
Místo: kopec Godula
Spokojenost: 75%
----------
This is called: view from near.
I just tripped over and I lay on the sidewalk. :D
Name: "angle of view"
Location: hill Godula
Satisfaction: 75%

Ztracená v lese, jak Alenka v Říši divů.
Název: "Konec nebo začátek cesty?"
Místo: Priessnitzovy léčebné lázně Jeseník
Spokojenost: 85%
----------
Lost in the Woods, like Alice in Wonderland.
Name: "beginning or end of the journey/way?" 
Location: Priessnitz Spa in Jeseník 
Satisfaction: 85%
___________________________________

Co si myslíte o fotkách?
Která se vám líbí nejvíce a proč?

P.S: Pokud vás napadá fotografické téma, napište mi ho do komentářů. 
Třeba se také objeví v anketě. (I právě váš návrh má šanci zvítězit.) ;)
----------
What do you think of the photos? 
That you like the most and why?

P.S: Can you think of some of the photographic subject/topic? 
You just need to write it in the comments. Later, may appear in the poll. 
(Even your proposal can win.) ;)

1 komentář:

  1. Hmm. Najviac sa mi páči posledná fotka. :) Je taká tajomná. Naozaj ako Alica v krajine zázrakov. A to slnko ktoré preteká cez stromy. Nádhera.

    A potom ten "Úhel pohledu" je super. To si naozaj spadla? :D Chúďa. :D (Prepáč že sa smejem, ale vždy keď niekto spadne, alebo keď spadnem ja je mi to vtipné. Pokiaľ to samozrejme nie je vážne.)

    Páči sa mi že to prekladáš do angličtiny.

    A ďalšia téma napríklad čas? Pojmi to z takéhu uhlu, z akého len chceš. :)

    OdpovědětVymazat