sobota 15. února 2014

Kecy v kleci, konec světa.

*Oslovení*

Některé věci nevychází tak, jak bychom chtěli...
V prvé řadě je mi líto, že jsem teď na blogu tak dlouho nebyla (něco málo pod dvacet dní). Je to skutečně dlouhá doba a měla bych to napravit. Nejen, že jsem vás ochudila o dva díly Melódie našich duší, ale také jsem neudělala slibovaný foto článek...

Ano, výmluvu (omluvu) mám.
Za těch (asi) sedmnáct dní se stala spousta věcí.
Nejhlavnější z nich bylo velké stěhování z Prahy až k Ostravě. Hledání nové školy a seznámení se s chodem "nové" domácnosti.

Však až tak moc jsem nelenila. Kreslila jsem, i psala. Sice né články, ale básně. Nu což... Svou aktivitu hodlám obnovit, takže se nemusíte bát.

A co pro vás dneska mám?
Ano, básničku (nebo víc?) a komentář k fotce. (nahoře...)

Poslouchej...

Když zacpeš si uši a stále meleš svou.
Pak neuslyšíš přeci, omluvu mou...

"Omluva, výmluva, co na tom záleží?!"

Jen se snažím říci,
že jsi tou jedinou.
Tak poslouchej přeci!!

"Jsou to jen kecy!"

Snažím se dál,
však marně.
Cítím se tak trochu na dně.

Z tvých očí tečou proudy slz.
Které se snažím zachytit, zastavit.
Ale ty neposloucháš...

"Jsi jenom lhář!"

Prosím, odpusť mi.
Byl jsem nedbalý,
slov, které říkám ti...

"Je pozdě litovat!"

Vím, přesto se ještě jednou pokusím...
________________________________
A teď k fotce:
Místo: Priessnitzovy léčebné lázně Jeseník
Spokojenost: 90%
Vyjádření: Fotka by mohla být pojmenována "konec světa", neboť tak na mě působí. Jako by za obzorem nic nemělo být... Co si o ní myslíte vy?
-----
And now to picture:
Location: Priessnitz Spa in Jeseník
Satisfaction: 90%
Comments: This photo I would call " end of the world ".  It seems,there is nothing in the horizon... What do you think?

Žádné komentáře:

Okomentovat